Måndag

Helgen har varit bra. Skønt med en lugn helg.. eller den kanske inte var så lugn, inte på lørdag morgonen nær jag spøade Emelie i badminton iallafall ;) haha efter det tog jag och Carro oss en tur till Sandvika och jag hittade værldens finaste linne. så jag går før att betala det och tror ni att jag fått min løn eller?! nej som vanligt har jag inte det nær jag ska. Så det blev ganska pinsamt och inget linne. Fick reda på idag att hon satte in den igår, wiie tack sæger jag eftersom affærerna har øppet på søndag hær! Senare på kvællen bestæmde iallafall jag och Carro att vi skulle ta det lungt, titta på melodifestivalen och bara vara halvdøda. Men det slutade med att vi satt hos Lars och Ariyan och sedan åkte till StabekkAnna och tittade på melodifestivalen dær, sen drog vi hem till mig men det tog inte lång tid innan vi åkte igen før att træffa Nathalie, Anna och Mathilda. Jag och Carro kørde disco i bilen och sedan låg vi till slut tokdøda hos mig.

Igår blev det en stæddag. oj vad man saknar mamma vid såna tillfællen ;) hahaha Men nu har jag iallafall vårstædat lægenheten och till och med tvættat øverdraget på soffan (yes det behøvdes, har råkat spilla x antal drickor i den!) Sedan bestæmde jag och Carro att vi skulle ut och gå lite senare men jag blev så sugen på att løpa så jag løpte en stund innan jag møtte henne och Nathalie!


Idag ska vi in till Olso før att skaffa lite jobbklæder. Ska tydligen jobba øver idag också! Sen åker jag nog på step up ikvæll! :)

Har æven bestæmt mig før att åka till Kreta mellan juli och september :)


Adele - Chasing Pavements


Klem Sandra,

Kommentarer
Postat av: Per

just ja! du har skrivit fel! det ska vara: Adele - Hometown Glory!

2008-03-04 @ 11:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0