jobbjobbjobb

Ja idag har jag jobbat igen, har varit jättekul men det är dock mycket att lära sig. känns som att gå i skolan igen, men det är en härlig grupp så jag hade tur! Alla som jobbar där verkar också jättetrevliga. Idag har vi fortsatt att packa upp saker, ser galet jobbigt ut i lägenheten med allt emelies skit. ;) haha och hon tar upp hela vår garderob. jag får väl ha mina kläder på balkongen.. snart tar emelie över allt!! danskarna gör uppror!

Imorgon blir det träffen igen, galet längesen men nu blire nytt folk men även gammalt. ska bli kul :) ska även förbi och lämna in ansökan om extrajobb på meny, en affär. Slutar tre de här dagarna och det är galet tråkigt. Sen när Elin börjar jobba kommer jag sitta här helt ensam och mögla. men det blir väl bättre när kursen är slut men känner ändå att jag skulle klara att jobba lite extra. Men men de kanske inte vill ha någon som jobbar skift och skit, vi får väl se.



Klem Sanderella,

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja jag förstår att det är mycket att lära sig..

Haha har hon hela garderoben o duu får dina kläder plats på balkongen..hehe..



mamma älskar dig.. Hälsa dina kompisar..

2008-09-02 @ 20:02:13
Postat av: Emelie

Ofta Sandra!! : P. Vi har ju exakt lika mye plats! DIN DRUMMEL!

2008-09-04 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0